Sayfalar

23 Temmuz 2011 Cumartesi

NOT:UZUN ZAMAN ALSA DA AFFETTİM SENİ

   Affettim seni... Hayatımda kaç kişiye affettim seni diyebildim bilmiyorum. Ne kadar da zordur affettim seni diyebilmek. Ya da benim için öyle. Hayatında hiç affetmediğin bir kişi oldumu senin hiç. Bazen insan kendini bile affedemiyor. Tabi bir yandan durum affedememek olunca hayatlar kararır, iç çekişmeler çelişkiler başlar. Ne zordur değil mi seni affettim demek. Halbuki affedememenin ağırlığı sadece kendine zarardır. Bunu diyorum ya zannetme ki ben herşeyi affettim hayatımda, ama olsun bu bir başlangıç. Bu gün karar aldım kendi kendime ... herşeyi herkesi hatta kendimi bile affedeceğim. Neden mi affedememek yükünü daha fazla üzerimde taşımamak için, neden mi kendim için, neden mi yeni bir hayata başlayıp yeni hatalara yol vermek için. Neden mi affedemediklerimin de üzerinden kendi yükümü almak için .
   Bence bu hamle ile hayatlar değişecek sorgulamalar bitecek , geri dönüşler kalmayacak. Çok inandım buna ben. Belkide inanmak herşey. Bugün  içimdeki  her yükü affettim seni deyip evrendeki boşluğa gönderiyorum. Hatta arkalarına bir de not yazmayı düşünüyorum. UZUN ZAMAN ALSADA AFFETTİM SENİİ....

1 yorum:

  1. merhabalar öznur hanım bende sizi ziyarete gelmek istedim çok hoş blogunuz tekrar beklerim hoşçakalın :)

    YanıtlaSil