Sayfalar

11 Temmuz 2011 Pazartesi

GÜÇLÜ OLMAK NEDİR ?

Çok düşündüm bu konuyu.. Güçlü olmak nedir ?
Ağlamak, ağlamamak, kavga etmek-etmemek, kadın  ya da erkek olmak, anne olmak , hatta çalışan anne olmak, gülmek, sinirlenmek, bağırmak , sakin olmak, sessiz olup sukunetini bozmamak. Nedir acaba ?
Ağladığında güçsüz mü oluyorsun ? Zayıf karakterli mi ? Ya da derdini en yakın dostunla paylaştığında.
Hele küfrettiğinde bağırıp çağırdığında kötü karakterli mi oluyorsun? Peki bunları da yapmazsan nasıl hayatta kalabiliyorsun.
Sonra hayat nedir diye sormaya başladım. Acaba sormamalı mıyım ? diye de düşündüm. Olduğu gibi mi yaşamak lazım gelir sormadan sorgulamadan. Güçlü olmak bu mudur ki?
Gülmeyi unuttuğun zamanlarda sadece gülmeye çalışarak güçlü olduğunu mu göstermeye çalışmaktır hayat. Hiç yokkk yoruldum ben deme lüksü yok mudur insanın. Desede cevap verecek biri var mıdır yukarlarda bir yerlerde. Halbuki zayıf olmak ile güçlü olmak  arasında ne kadar ince bir çizgi var bizim fark edemediğimiz.
Güçlü olmak yada olmamak neden bu kadar önemlidir. Vazgeçmek gibi bir tercihi olamaz mı insanın .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder